Vi 2

Min senaste LO, en bild på mig och min mamma, vi var nog väl lite flummiga på den :D

RUBRIK: Jag valde att skriva "Vi 2", jag ville hålla det kort och simpelt.

FOTOMATTA: Eftersom att brunt är dominerande i fotot så valde jag att ha en brun fotomatta.
Jag valde även en väldigt vågande bakgrund (enligt mig), nämligen blå med bruna blommor och lite orange.
Jag är väldigt nöjd med den, trodde inte att den skulle passa in så bra :)

DEKORATIONER: Jag valde att stämpla en växt vid kanten för att väka mer liv i självaste LOn.
Sedan vet jag inte riktigt vrf jag valde ett hjärta och en vatten droppe, färgerna passade antagligen så bra att jag fasnade vid dem :)




Jag är nöjd :)
vad tycker ni? :)



(ps, har ej orkat fixa ljuset på bilderna ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0