Senaste Scrapbooking!

Min senaste LO är på min fina pappa när han var ung.

RUBRIK: Min pappa heter Adham, så rubriken fick bli adham :)

FOTOMATTA: Denna LO är väldigt speciell som ni säkert ser, den består av flera fotomattor, som ska framhäva olika saker i fotot, tex lila, blå och ljus brun- tröjan , mörk brun valde jag för att bryta mönstret lite.
Sedan vet jag att det är väldigt riskabelt att använda så många olika färger, men jag tyckte att jag hanterade det väldigt bra om jag ska vara ärlig! :)

DEKORATIONER: Som ni säkert märker så har jag varit väldigt riskabel, även när det gäller dekorationerna!
Blommor av samma fäger som papprerna, och sedan även lite små pappers bitar som stiker upp på varsin sida av fotot. Och sist men väldigt viktigt, dem allra minsta detaljerna vilket var att jag faktiskt har format små "halv" cirklar utav "LIQUID PEARLS" med andra ord små guld pärlor man klämmer ut ur en tub och sedan låter torka.

Jag har valt att plasera hela, ska man kalla det "LO:n" på höger sida, för jag ville att den skulle se lite clean ut, samtidigt då så mycket händer.

Detta var allt för denna scrapbooking, ha en skön Tisdags eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0