Scrapbooking- Tvilling Syskon

Idag gjorde jag en LO med mina små syskon, som dessutom är tvillingar.

-RUBRIK: Jag valde att skriva Syskon, efter som att dem är syskon, och för att jag inte kom på ngt annat.

-FOTOMATTAN: Jag har valt att framhäva färgerna som dominerar i fotot, villket är Brunt, men då har jag även fått fram två olika nyanser, för att jag bland annat, inte har ngn bakgrund.

DEKORATIONER: Blommor, olika sorter, båda bruna.
Det speciella med hela den hära LO är journlingen förutom kanten på basen,-där jag har rivit av den övre kanten och bränt den och sedan klistrat fast ett mönstrat papper, som sagt jag har embossat "You&me", bränt kanten och lagt en hjärtform utklippt från spetstyg. Där på en knapp och en blomma.


liggande bild

Jag är VÄLDIGT nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0