Jul i November?

Har ni märkt att Alla affärer redan har plockat fram jul dekorationer, pynt, godis, must och sist men INTE minst pyssel!
En aning för tidigt kanske?, men jag älskar ju julen så det spelar ingen roll för mig!

Problemet är har knappt satt igång att pyssla ihop en egen jul kalender än, faktum är att jag knappt vet hur jag skall göra den? Har ni några idér`kanske?

Bästa idén får en länkning!

Hur som helst tänkte jag visa upp några av mina gammla jul pyssel från förra året:



Bild 1 : Ett enkelt jul kort och en inslagen present av mig.
Bild 2 : Ett väldigt enkelt jul kort av mig.
Bild 3 : Små söta tomte nissar, pyssel packet av Panduro
Bild 4 : Alla 4 söta tomtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0